keytoo keytoo
243
BLOG

Listopadowy nalewek CZAS

keytoo keytoo Rozmaitości Obserwuj notkę 2

Ludzie jak się cieszę :)

Testowanie nalewek się zbliża w miłym towarzysytwie przyjaciół. Seria degustacji w liczbie trzech się zbliża !!!!!

Domowe: CHLEB DOMOWY, WĘDLINY TRADYCYJNE, MASŁO WIEJSKIE, SMALEC ZE SKWARKAMI, KISZONE OGÓRKI  na początek :) a potem ok. 20 domowych nalewek lub więcej:

Pigwa na miodzie!!!!

Krupnik na zimno

Balsam Zimowy (na gryczanym miodzie)

Lekko zawiane truskawki

Lekko zawwiane grejpfruty

Lekka czarna porzeczka,

Wisniówka,

Węgierkowa

Mirabelkowa,

Mirabelkowa wytrawna,

Śliwkowa - węgierkowa,

Sos-nówka

Jarzębiak

Jarzębiak na miodzie

Chłopska pędzona - na Czarnym Bzie (nie moja)

Jagodowa po włosku

Czeremchowa,

Borówkowa,

Winogronowa

Jabłkowa,

Cytrynówka,

Limonkowa,

itd.

Raj dla Podniebienia !!!!!

CHCE SIĘ ŻYĆ !!!!!?????

TAK CZY NIE?

keytoo
O mnie keytoo

ALM to skrót od angielskiego All Lives Matter. Jestem biały i jestem z tego dumny :) Nie będę przepraszał za kolor skóry :) Jestem za wolnością wypowiedzi. I pamiętaj Twoja wolność czytelniku kończy się tam, gdzie nie mogę sięgnąć ciebie pięścią. Generalnie Żyj i pozwól żyć innym.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości