keytoo keytoo
380
BLOG

DO ROLNIKÓW - SPOSÓB NA SŁUPY

keytoo keytoo Gospodarka Obserwuj notkę 4

 

Do rolników - Czyli jak poradzić sobie ze Słupami

ROLNICY NARZEKACIE NA TO ŻE SŁUPY WYKUPUJĄ ZIEMIĘ

Moja rada

1. Wystąpić do terenowych oddziałów ANR w trybie dostępu do informacji publicznej o listę osób które zakupiły ziemię. Można przyjąć jakiś limit powiedzmy powyżej 5 ha.

2. Mając listę złożyć listę do Urzędów Skarbowych aby sprawdziły skąd kupcy mieli pieniądze? Uzasadnić to można podejrzeniem omijania prawa.

Urzędy skarbowe przeprowadzają postępowanie i w przypadku braku udokumentowanych dochodów orzekają 75 % podatek karny. Słup albo płaci (i wtedy można znowu dochodzić skąd je ma - pieniądze znaczy się), albo nie i wtedy sprzedaje się ziemię. Skarb państwa zadowolony, bo dochód, rolnicy też. jedynym nieszczęśliwym będzie Słup i jego Mocodawcy.

Szybko skończy się omijanie prawa :)


keytoo
O mnie keytoo

ALM to skrót od angielskiego All Lives Matter. Jestem biały i jestem z tego dumny :) Nie będę przepraszał za kolor skóry :) Jestem za wolnością wypowiedzi. I pamiętaj Twoja wolność czytelniku kończy się tam, gdzie nie mogę sięgnąć ciebie pięścią. Generalnie Żyj i pozwól żyć innym.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka